Warsztaty .
Wybierz interesujący Cię warsztat i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Prokliencka kultura organizacji przy wykorzystaniu metodologii design thinking
Marta Bryła-Gozdyra
Budowanie proklienckiej kultury wymaga cierpliwości oraz ciągłości działań. Powinno uwzględniać poziom motywacji i chęć do zmiany zarówno pracowników, jak i menadżerów oraz obecną kulturę organizacji.
Uczestnicy warsztatu będą mieli przed sobą zadanie zaprojektowania programu działań mającego na celu zbudowanie proklienckiej kultury ich organizacji oraz zbudowania zaangażowania pracowników oraz menadżerów. Będą bazować na wspólnych doświadczeniach oraz projektować działania, które potem będą mogli wdrożyć u siebie w firmie. Uczestnicy warsztatu będą pracować w dwóch zespołach, z których jeden będzie uwzględniał branżę B2B, drugi zaś B2C.
Warsztat jest skierowany do menadżerów oraz specjalistów bezpośrednio związanych z budowaniem doświadczenia klienta. W czasie warsztatów będziemy wykorzystywać elementy metodologii Design Thinking oraz Walt Disney Strategy.
Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) by ProOptima.
Tomasz Kras i Aleksandra Urban
Edukacja: Zrozumienie i uwspólnienie rozumienia pojęć: podróży klienta, persona, momenty kontaktu, fazy, doświadczenie
Przygotowanie do samodzielnego tworzenia Mapy, które informacje są niezbędne?
Przećwiczenie w praktyce tworzenia fragmentu Customer Journey Map?
Poznanie krok po kroku procesu budowy CJM
Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do budowy map podróży klienta w firmie