Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Warsztaty .

Wybierz interesujący Cię warsztat i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

PROKLIENCKA KULTURA ORGANIZACJI PRZY WYKORZYSTANIU METODOLOGII DESIGN THINKING

595  zł netto

Marta Bryła-Gozdyra

Budowanie proklienckiej kultury wymaga cierpliwości oraz ciągłości działań. Powinno uwzględniać poziom motywacji i chęć do zmiany zarówno pracowników, jak i menadżerów oraz obecną kulturę organizacji.

Uczestnicy warsztatu będą mieli przed sobą zadanie zaprojektowania programu działań mającego na celu zbudowanie proklienckiej kultury ich organizacji oraz zbudowania zaangażowania pracowników oraz menadżerów. Będą bazować na wspólnych doświadczeniach oraz projektować działania, które potem będą mogli wdrożyć u siebie w firmie. Uczestnicy warsztatu będą pracować w dwóch zespołach, z których jeden będzie uwzględniał branżę B2B, drugi zaś B2C.

Warsztat jest skierowany do menadżerów oraz specjalistów bezpośrednio związanych z budowaniem doświadczenia klienta. W czasie warsztatów będziemy wykorzystywać elementy metodologii Design Thinking oraz Walt Disney Strategy.

Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) by ProOptima.

595  zł netto

Tomasz Kras i Aleksandra Urban

– Edukacja: Zrozumienie i uwspólnienie rozumienia pojęć: podróży klienta, persona, momenty kontaktu, fazy, doświadczenie
– Przygotowanie do samodzielnego tworzenia Mapy, które informacje są niezbędne?
– Przećwiczenie w praktyce tworzenia fragmentu Customer Journey Map? Poznanie krok po kroku procesu budowy CJM
– Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do budowy map podróży klienta w firmie

error

Bieżące informacje znajdziesz na:

Facebook
LinkedIn