Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Warsztaty .

Wybierz interesujący Cię warsztat i sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy!

Projektowanie doświadczeń klientów na rynku B2B oraz B2C z wykorzystaniem metodologii Design Thinking.

995  zł netto
Marta Bryła-Gozdyra

Marta Bryła-Gozdyra

– Interaktywne warsztaty kreatywne
– Celem jest zaprojektowanie doświadczeń klientów na wybranym etapie/etapach customer journey w wybranych punktach styku
– Wykorzystanie i poznanie metod pracy: mapy empatii, customer journey, karty inspiracji, persony, blue print, rapid prototyping, praca projektowa metodologią Design Thinking
– Wynikiem pracy będą zaprojektowane doświadczenia klienta na poszczególnych etapach customer journey

Trójkąt satysfakcji Klienta - klucz do satysfakcji Klienta?

995  zł netto
Tomasz Targosz

Tomasz Targosz

– Co składa się na trójkąt satysfakcji Klienta?
– Zaspokojenie których potrzeb Klienta jest najważniejsze?
– Co robić, aby Klient stał się ambasadorem naszej marki?
– Jak przygotować dział obsługi Klienta do utrzymania satysfakcji Klientów?

Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) by ProOptima.

995  zł netto

Tomasz Kras & Tomasz Kalawa

– Edukacja: Zrozumienie i uwspólnienie rozumienia pojęć: podróży klienta, persona, momenty kontaktu, fazy, doświadczenie
– Przygotowanie do samodzielnego tworzenia Mapy, które informacje są niezbędne?
– Przećwiczenie w praktyce tworzenia fragmentu Customer Journey Map? Poznanie krok po kroku procesu budowy CJM
– Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do budowy map podróży klienta w firmie