Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Tomasz Kras

CEO ProOptima.pl

Customer Experience Evangelist, Konsultant, Trener Biznesu, Psycholog, CEO i założyciel firmy doradczo-szkoleniowej ProOptima.pl.

Jeden z pierwszych w Polsce promotorów i entuzjastów praktycznego wykorzystania możliwości zarządzania doświadczeniem klienta (CEM – Customer Experience Management) dla budowania lojalności klienta na rynku B2C i B2B.

Od 13 lat pomaga projektować i wdrażać różnej skali projekty klasy Customer Experience Management na poszczególnych etapach relacji z klientem.

Pomaga przedsiębiorcom i menedżerom mierzyć zadowolenie i lojalność ich klientów za pomocą wskaźnika Net Promoter Score (NPS). Współtworzy z nimi mapy podróży klienta (CJM – Customer Journey Map), które pozwalają zrozumieć całościową perspektywę klienta w procesie sprzedaży i obsługi a następnie wdrożyć zmiany, które sprawiają, że klient zostaje z marką dłużej, a firma czerpie z tego korzyści.

Ponieważ z doświadczeń wie, jak krytyczne znaczenie do projektów klasy CEM ma postawa menedżerów, jest partnerem w rozwoju dla tych ambitnych szefów, którym zależy na sukcesie w budowaniu trwałych relacji z klientami firmy.

Lojalny mąż Anny i ojciec energicznych synów Filipa i Antka. Mieszka na co dzień w Krakowie, a pracuje w całej Polsce. Fan skandynawskiego jazzu i filmów, kuchni włoskiej oraz widoków górskich.

 

Tytuł prelekcji: Dlaczego filozofia „WOW” to droga donikąd? I co w zamian proponuje ProOptima?

Tytuł warsztatu: Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) by ProOptima


16 października 2018, godz. 12:45 – 13:15
17 października 2018, warsztaty godz. 10:00 – 16:00
Customer Congress