Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Sylwia Gibas

Manager operacyjny, Łysoń

Z Wykształcenia bankowiec. Związana z firmą Łysoń od 18 lat , czyli niemal od początku istnienia firmy.

Przez wiele lat zaangażowana w budowę działów sprzedażowych oraz marketingu, od początku związana z obsługą klienta zarówno  w zakresie obsługi telefonicznej , jak i sprzedaży bezpośredniej realizowanej podczas targów branżowych.

Obecnie na stanowisku Manager operacyjny – koordynuje  działania strategiczne mające na celu dalszy wzrost firmy,  ściśle związana z marketingiem , odpowiedzialna za rekrutację i rozwój pracowników w obrębie sprzedaż- marketing. Koordynator wprowadzający w firmie standardy obsługi klienta- odpowiedzialna za proces ich tworzenia  oraz monitoring powdrożeniowy- zaangażowana we współpracę w tym zakresie z firmą Prooptima.

Wice prezes Fundacji „Apikultura” której celem jest wspieranie pszczelarzy, ale przede wszystkim edukowanie w temacie pszczół – fundacja realizuje swoje cele poprzez pierwsze w Polsce Interaktywne Centrum Pszczelarstwa „Apilandia” działające od 2018 roku.

Tytuł prelekcji: Rewitalizacja Standardów Obsługi w duchu CEM

  • Era VUCA a Standardy obsługi klienta
  • Kiedy warto zrewitalizować Standardy obsługi klienta
  • Rewolucja czy ewolucja – jakie podejście jest lepsze?
  • CX Lidership a sukces rewitalizacji
  • Wskaźniki sukcesu

26 listopada, 10:10-10:40
Customer Congress, Digital Knowledge Village