Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Sylwia Gibas

Manager operacyjny, Łysoń

Z Wykształcenia bankowiec. Związana z firmą Łysoń od 18 lat , czyli niemal od początku istnienia firmy.

Przez wiele lat zaangażowana w budowę działów sprzedażowych oraz marketingu, od początku związana z obsługą klienta zarówno  w zakresie obsługi telefonicznej , jak i sprzedaży bezpośredniej realizowanej podczas targów branżowych.

Obecnie na stanowisku Manager operacyjny – koordynuje  działania strategiczne mające na celu dalszy wzrost firmy,  ściśle związana z marketingiem , odpowiedzialna za rekrutację i rozwój pracowników w obrębie sprzedaż- marketing. Koordynator wprowadzający w firmie standardy obsługi klienta- odpowiedzialna za proces ich tworzenia  oraz monitoring powdrożeniowy- zaangażowana we współpracę w tym zakresie z firmą Prooptima.

Wice prezes Fundacji „Apikultura” której celem jest wspieranie pszczelarzy, ale przede wszystkim edukowanie w temacie pszczół – fundacja realizuje swoje cele poprzez pierwsze w Polsce Interaktywne Centrum Pszczelarstwa „Apilandia” działające od 2018 roku.

Tytuł prelekcji: Rewitalizacja Standardów Obsługi w duchu CEM

  • Era VUCA a Standardy obsługi klienta
  • Kiedy warto zrewitalizować Standardy obsługi klienta
  • Rewolucja czy ewolucja – jakie podejście jest lepsze?
  • CX Lidership a sukces rewitalizacji
  • Wskaźniki sukcesu

26 listopada, 10:10-10:40
Customer Congress, Digital Knowledge Village