Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Paweł Jarecki

Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta KROSS

Menadżer z ponad 10 letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami na styku organizacji, klienta oraz technologii. Twórca pierwszego w Polsce komercyjnego wirtualnego asystenta Fido, dzisiejszego światowego lidera w zakresie algorytmów sztucznej inteligencji. W latach 2003-2009 współtwórca i zarządzający serwisem edukacyjnym Narodowego Banku Polskiego. Menadżer projektów w PKO TFI. Od sierpnia 2012 zarządzający projektem poprawy satysfakcji klientów Grupy PKP, twórca i Dyrektor Departamentu Spraw Klienta Grupy PKP. W latach 2014 -2016 Dyrektor Wykonawczy/ Prokurent PKP Intercity S.A zarządzający pionem jakości i obsługi posprzedażowej. Od maja 2016 do stycznia 2019 związany Grupą Kapitałową Black Red White jako Dyrektor Pionu Zarządzania Satysfakcją i Obsługi Posprzedażowej. Od lutego 2019 Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta KROSS.

Tytuł prelekcji: Jak zadbać o efekt WOW w obsłudze Klienta

Multichannelowa obsługa Klienta to zarówno nowoczesne narzędzia IT, ale przede wszystkim jakosc oraz zaangażowanie pracowników front line. W szczególności to ostatnie wymaga silnego wsparcia ze strony całej organizacji. Równocześnie coraz więcej firm wdraża rozwiązania znacznie wykraczające poza zakres obowiązujących standardów obsługi chcąc dodatkowo pozytywnie zaskoczyć Klienta. Doświadczenia firm wykorzystujących tzw. Efekt WOW pokazują, ze jest to cenne narzędzie budowania lojalności Klientów.

27 listopada 2019, godz. 14:35-15:05
5. Customer Congress, Digital Knowledge Village