Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Patryk Koć

Head of Enterprise Business, Advisero

W Advisero odpowiada na rozwój biznesu i budowanie strategii sprzedażowej. Dodatkowo aktywnie działa przy Cambridge Innovation Center w Polsce jako ambasador “Venture Cafe” miejsca, które łączy innowatorów.5 Związany z rynkiem chatbotów i automatyzacji w polsce od ponad 3 lat. W pierszych krokach doświadczenie zdobywał przy pracy nad nowoczesnymi kampaniami marketingowymi dla m.in. Play, Tidal. Doświaczenie technologiczne zaczął budować w sektorze fintech.
“W trakcie działania potencjał, który zobaczyłem w automatyzacji dał mi jasny sygnał – to jest advalue dziś. To będzie budować rynek na nowo”.
Pod okiem Basi Piasek w zespole Incredbots i Evenea wdrażał rozwiązania w oparciu o chatboty dla takich firm jak Pernod Ricard, CCC, Orsay, Burda Media, Annabelle Minerals czy Moodo.

Tytuł prelekcji: Blended AI w dziale Customer Service. Czyli Jak zaoszczędzić nawet 1 000 000 w ciągu roku dzięki wdrożeniu systemu do obsługi klienta wykorzystującym chatboty?

Jak skutecznie i nie inwazyjnie wdrożyć system który rośnie raze z Twoją firmą? O dobrych i złych praktych stosowanych w przedsiębiorstwach testujących chatboty w CS do tej pory. Omówienie Blended AI, czyli Synergicznego działania człowieka i programu przy obsłudze klienta.

26 listopada, 12:10-12:40
5. Customer Congress, Digital Knowledge Village