Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Patryk Koć

Head of Enterprise Business, Advisero

W Advisero odpowiada na rozwój biznesu i budowanie strategii sprzedażowej. Dodatkowo aktywnie działa przy Cambridge Innovation Center w Polsce jako ambasador “Venture Cafe” miejsca, które łączy innowatorów.5 Związany z rynkiem chatbotów i automatyzacji w polsce od ponad 3 lat. W pierszych krokach doświadczenie zdobywał przy pracy nad nowoczesnymi kampaniami marketingowymi dla m.in. Play, Tidal. Doświaczenie technologiczne zaczął budować w sektorze fintech.
“W trakcie działania potencjał, który zobaczyłem w automatyzacji dał mi jasny sygnał – to jest advalue dziś. To będzie budować rynek na nowo”.
Pod okiem Basi Piasek w zespole Incredbots i Evenea wdrażał rozwiązania w oparciu o chatboty dla takich firm jak Pernod Ricard, CCC, Orsay, Burda Media, Annabelle Minerals czy Moodo.

Tytuł prelekcji: Blended AI w dziale Customer Service. Czyli jak zaoszczędzić nawet 1 000 000 w ciągu roku dzięki wdrożeniu systemu do obsługi klienta wykorzystującego chatboty?

Jak skutecznie i nie inwazyjnie wdrożyć system który rośnie raze z Twoją firmą? O dobrych i złych praktych stosowanych w przedsiębiorstwach testujących chatboty w CS do tej pory. Omówienie Blended AI, czyli Synergicznego działania człowieka i programu przy obsłudze klienta.

26 listopada, 12:10-12:40
5. Customer Congress, Digital Knowledge Village