Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Nina Gierałtowska

Specjalista ds. badań i analiz NPS, Media Markt

Od niemal 2 dekad z niezmienną pasją realizuje badania rynkowe starając się zrozumieć klientów. Doświadczenie zdobywała na rynku telekomunikacyjnym i retail. Aktualnie  mierzy zadowolenie i lojalność klientów  sieci sklepów MediaMarkt. Entuzjastka pogłębiania wiedzy z poszczególnych etapów mapy podróży klienta.  Pasjonatka łączenia metod design thinking z badaniami rynkowymi, wniosków z badań ilościowych i jakościowych oraz etnografii.

Tytuł prelekcji: Jak dotrzeć do horyzontu? Podróż w głąb umysłu klienta.

Gdzie jest kres zbierania informacji o potrzebach i preferencjach obsługowych klientów? Kiedy możemy mieć pewność, że dowiedzieliśmy się wszystkiego (lub wystarczająco dużo), aby zapewnić usługi na miarę potrzeb i obsługę spełniającą oczekiwania.


27 listopada 2019, godz. 9:30-10:00
5. Customer Congress | Digital Knowledge Village