Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Nina Gierałtowska

Specjalista ds. badań i analiz NPS, Media Markt

Od niemal 2 dekad z niezmienną pasją realizuje badania rynkowe starając się zrozumieć klientów. Doświadczenie zdobywała na rynku telekomunikacyjnym i retail. Aktualnie  mierzy zadowolenie i lojalność klientów  sieci sklepów MediaMarkt. Entuzjastka pogłębiania wiedzy z poszczególnych etapów mapy podróży klienta.  Pasjonatka łączenia metod design thinking z badaniami rynkowymi, wniosków z badań ilościowych i jakościowych oraz etnografii.

Tytuł prelekcji: Jak dotrzeć do horyzontu? Podróż w głąb umysłu klienta.

Gdzie jest kres zbierania informacji o potrzebach i preferencjach obsługowych klientów? Kiedy możemy mieć pewność, że dowiedzieliśmy się wszystkiego (lub wystarczająco dużo), aby zapewnić usługi na miarę potrzeb i obsługę spełniającą oczekiwania.


27 listopada 2019, godz. 9:30-10:00
5. Customer Congress | Digital Knowledge Village