Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Marta Bryła-Gozdyra

Dyrektor zarządzający oraz konsultant customer & employee experience, Everbe

Psycholog organizacji i zachowań konsumenckich. Posiada 20-letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Doświadczony konsultant ds. customer & employee experience, certyfikowany coach oraz wieloletni wykładowca akademicki psychologii zachowań konsumentów oraz strategii marki.
Badaniami, projektowaniem oraz zarządzaniem doświadczeniami klientów oraz jego wpływem na lojalność w teorii i praktyce zajmuje się od ponad 12 lat. Jej uwagę zajmuje zwiększanie efektywności przedsiębiorstwa przez budowę pro klienckich kultur organizacyjnych, szczególnie w kontekście wpływu zadowolenia pracowników na zadowolenie i lojalność klientów.
Współpracuje z firmami różnej wielkości zarówno w sektorze B2B, jak i B2C, między innymi: IKEA, Netia, mBank, Orlen, PKO Ubezpieczenia, Santander BZ WBK, Generali, Media Markt Saturn Polska, WFM, Roche, UPC i innymi. Absolwentka zarządzania biznesem, psychologii organizacji oraz psychologii zachowań konsumenckich.

 

Tytuł prelekcji: Adwokaci marki. Od pro klienckiej kultury do przewagi konkurencyjnej.

Tytuł warsztatu: Projektowanie doświadczeń klientów na rynku B2B oraz B2C z wykorzystaniem metodologii Design Thinking.


16 października 2018, godz. 13:15 – 13:45
17 października 2018, warsztaty godz. 10:00 – 16:00
Customer Congress