Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Marta Bryła-Gozdyra

Everbe

Marta Bryła-Gozdyra posiada blisko 20-letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w zarządzaniu firmą, marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Doświadczony konsultant ds. customer & employee experience oraz psychologii organizacji, certyfikowany coach oraz wieloletni wykładowca akademicki psychologii zachowań konsumentów oraz strategii marki. Badaniami, projektowaniem i zarządzaniem doświadczeniami klientów oraz jego wpływem na lojalność w teorii i praktyce zajmuje się od blisko 14 lat. Jej uwagę zajmuje zwiększanie efektywności przedsiębiorstwa przez koncentrację na człowieku i budowę proklienckich kultur organizacyjnych, szczególnie w kontekście wpływu zadowolenia pracowników na zadowolenie i lojalność klientów. Założycielka i dyrektor zarządzającą w EVERBE oraz członek kapituły Firmy Przyjaznej Klientowi oraz Inwestora w Kapitał Ludzki. Autorka wielu publikacji oraz wystąpień publicznych w obszarze customer experience, employee experience, obsługi klienta oraz kultury organizacyjnej. Jej publikace można spotkać w „Marketingu w praktyce“, „Nowej sprzedaży“ i innych. Współpracuje z firmami różnej wielkości zarówno w sektorze B2B, jak i B2C, między innymi: IKEA, Netia, mBank, Orlen, Pracuj, PKO Ubezpieczenia, Santander BZ WBK, PMI, Pracuj, Generali, Media Markt Saturn Polska, Szynaka Meble -WFM, PPG, Roche, Innology, UPC i innymi. Absolwentka zarządzania biznesem, psychologii organizacji oraz psychologii zachowań konsumenckich.

Tytuł prelekcji: SŁABE OGNIWO WE WDROŻENIU CUSTOMER EXPERIENCE… I STANIU SIĘ PROKLIENCKĄ MARKĄ

  1. Kiedy myślisz, że robisz customer experience, a okazuje się, że nic się nie zmienia – dlaczego customer journey to TYLKO dobry początek?
  2. Nigdy ci się nie uda, jeśli o to nie zadbasz – co jest najsłabszym ogniwem we wdrożeniu zarządzania doświadczeniami klientów i dlaczego?
  3. Od czego zacząć – najważniejsze kroki we wdrożeniu zarządzania doświadczeniami klientów na rynku B2B i B2C.

26-27 listopada 2019
Customer Congress