
Marcin Charkiewicz
Kierownik Wydziału Zaawansowanych Rozwiązań Rynku B2C/B2B Strategia Doświadczeń Klienta, Wydział Wiedzy o Kliencie i Analiz Strategicznych, Orange Polska
Od ponad dekady zajmuje się różnymi zagadnieniami związanymi z pomiarem i zarządzaniem doświadczeniem klientów (CEX), użytkowników (UX) i pracowników (EX). Aktualnie opiekun obszaru wiedzy o kliencie i analiz strategicznych Orange, współautor obecnej strategii CEX Orange Polska. Ekonomista, psycholog, prowadzi też zajęcia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, a czasem podyplomowo na innych uczelniach – oprócz CEX głównie z obszarów zarządzania zmianą organizacyjną i przywództwa.
Tytuł prelekcji: Czy Klienci śnią o elektrycznych owcach?
- Human experience czy Big Data Analyses – czyli czy mamy jeszcze klientów, czy dane w tabelce?
- AI-automated service czy Human inside – czyli kliencie obsłuż się (prawie) sam, czy „nasi konsultanci zawsze pomogą”?
- Customer Insight – co już wiemy, czego nie wiemy o relacjach klienta z Firmą?
- czyli o dylematach budowania strategii CX – a to wszystko na doświadczeniach Orange Polska
27 listopada 2019, godz. 10:00-10:30
5. Customer Congress | Digital Knowledge Village, Warszawa