Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Marcin Charkiewicz

Kierownik Wydziału Zaawansowanych Rozwiązań Rynku B2C/B2B Strategia Doświadczeń Klienta, Wydział Wiedzy o Kliencie i Analiz Strategicznych, Orange Polska

Od ponad dekady zajmuje się różnymi zagadnieniami związanymi z pomiarem i zarządzaniem doświadczeniem klientów (CEX), użytkowników (UX) i pracowników (EX).  Aktualnie opiekun obszaru wiedzy o kliencie i analiz strategicznych Orange, współautor obecnej strategii CEX Orange Polska. Ekonomista, psycholog, prowadzi też zajęcia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, a czasem podyplomowo na innych uczelniach – oprócz CEX głównie z obszarów zarządzania zmianą organizacyjną i przywództwa.

Tytuł prelekcji: Czy Klienci śnią o elektrycznych owcach?

  • Human experience czy Big Data Analyses – czyli czy mamy jeszcze klientów, czy dane w tabelce?
  • AI-automated service czy Human inside – czyli kliencie obsłuż się (prawie) sam, czy „nasi konsultanci zawsze pomogą”?
  • Customer Insight – co już wiemy, czego nie wiemy o relacjach klienta z Firmą?
  • czyli o dylematach budowania strategii CX – a to wszystko na doświadczeniach Orange Polska

27 listopada 2019, godz. 10:00-10:30
5. Customer Congress | Digital Knowledge Village, Warszawa