Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Marcin Charkiewicz

Orange Polska

Marcin Charkiewicz

Od ponad dekady zajmuje się różnymi zagadnieniami związanymi z pomiarem i zarządzaniem doświadczeniem klientów (CEX), użytkowników (UX) i pracowników (EX).  Aktualnie opiekun obszaru wiedzy o kliencie i analiz strategicznych Orange, współautor obecnej strategii CEX Orange Polska. Ekonomista, psycholog, prowadzi też zajęcia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, a czasem podyplomowo na innych uczelniach – oprócz CEX głównie z obszarów zarządzania zmianą organizacyjną i przywództwa.

Tytuł prelekcji: Pojawi się już niedługo

26-27 listopada 2019
Customer Congress

error

Bieżące informacje znajdziesz na:

Facebook
LinkedIn