Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Marcin Charkiewicz

Kierownik Wydziału Zaawansowanych Rozwiązań Rynku B2C/B2B Strategia Doświadczeń Klienta, Wydział Wiedzy o Kliencie i Analiz Strategicznych, Orange Polska

Od ponad dekady zajmuje się różnymi zagadnieniami związanymi z pomiarem i zarządzaniem doświadczeniem klientów (CEX), użytkowników (UX) i pracowników (EX).  Aktualnie opiekun obszaru wiedzy o kliencie i analiz strategicznych Orange, współautor obecnej strategii CEX Orange Polska. Ekonomista, psycholog, prowadzi też zajęcia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, a czasem podyplomowo na innych uczelniach – oprócz CEX głównie z obszarów zarządzania zmianą organizacyjną i przywództwa.

Tytuł prelekcji: Czy Klienci śnią o elektrycznych owcach?

  • Human experience czy Big Data Analyses – czyli czy mamy jeszcze klientów, czy dane w tabelce?
  • AI-automated service czy Human inside – czyli kliencie obsłuż się (prawie) sam, czy „nasi konsultanci zawsze pomogą”?
  • Customer Insight – co już wiemy, czego nie wiemy o relacjach klienta z Firmą?
  • czyli o dylematach budowania strategii CX – a to wszystko na doświadczeniach Orange Polska

27 listopada 2019, godz. 10:00-10:30
5. Customer Congress | Digital Knowledge Village, Warszawa