Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Malwina Głowacka

Dyrektor Działu Obsługi Klienta DHL Parcel

Dyrektor Działu Obsługi klienta w DHL Parcel, z blisko 10 letnim doświadczeniem w efektywnym zarzadzaniu zespołami. Jej specjalizacja to projektowanie kompleksowej strategii obsługi klienta i pilotowanie procesów, z uwzględnieniem wykorzystania potencjału nowych technologii. W portfolio doświadczeń Malwiny znajdują się m.in. stanowiska managera liniowego, kierownika infolinii, zarządzającego zespołem managerów i konsultantów, czy eksperta rekomendującego kompleksowego rozwiązania strategiczne w zakresie procesu obsługi klienta. Jako liderka w swoim obszarze, aktywnie współpracuje w cross-funkcyjnych zespołach w ramach międzynarodowych i krajowych struktur, dzieląc się wiedzą i czerpiąc inspiracje od innych. Obszar obsługi klienta to dla niej platforma rozwoju digitalizacji, czerpania z potencjału innowacji i rozwijania trendu customer centricity m.in. poprzez wdrażanie nowych kanałów kontaktu z klientem.

Tytuł prelekcji: Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta – trendy, inspiracje, rozwiązania

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta – fanaberia, czy konieczność? To pytanie, które wywołuje wiele dyskusji wśród ekspertów. Analizując trendy w świecie customer service, jasno widzimy, że to kierunek, który  coraz mocniej zyskuje na znaczeniu. W jaki sposób wdrażać nowe rozwiązania, by w pełni odpowiadać na kluczowe potrzeby klientów? Jak umiejętnie korzystać z potencjału innowacyjnych rozwiązań? I gdzie postawić granicę automatyzacji? To wyzwania, z którymi obecnie mierzą się managerowie contact center. Podczas wystąpienia przedstawię case study automatyzacji w systemie obsługi telefonicznej w DHL Parcel Polska.

27 listopada 2019, godz. 10:30-11:00
5. Customer Congress, Digital Knowledge Village | Warszawa