Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Malwina Głowacka

DHL Parcel

Malwina Głowacka

Dyrektor Działu Obsługi klienta w DHL Parcel, z blisko 10 letnim doświadczeniem w efektywnym zarzadzaniu zespołami. Jej specjalizacja to projektowanie kompleksowej strategii obsługi klienta i pilotowanie procesów,
z uwzględnieniem wykorzystania potencjału nowych technologii. W portfolio doświadczeń Malwiny znajdują się m.in. stanowiska managera liniowego, kierownika infolinii, zarządzającego zespołem managerów i konsultantów, czy eksperta rekomendującego kompleksowego rozwiązania strategiczne w zakresie procesu obsługi klienta. Jako liderka w swoim obszarze, aktywnie współpracuje w cross-funkcyjnych zespołach w ramach międzynarodowych i krajowych struktur, dzieląc się wiedzą i czerpiąc inspiracje od innych. Obszar obsługi klienta to dla niej platforma rozwoju digitalizacji, czerpania z potencjału innowacji i rozwijania trendu customer centricity m.in. poprzez wdrażanie nowych kanałów kontaktu z klientem.

Tytuł prelekcji: Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta – trendy, inspiracje, rozwiązania

26-27 listopada 2019
Customer Congress

error

Bieżące informacje znajdziesz na:

Facebook
LinkedIn