
Małgorzata Witon
Customer Experience Director w Huawei CBG Polska
Mam bogate doświadczenie w obszarze obsługi klienta. Moja historia rozpoczęła się wraz ze wsparciem sprzedaży zarówno indywidualnej, jak biznesowej (B2B) w Polskich Liniach Lotniczych LOT.
Nadzorowałam globalne, a także lokalne kontrakty u największego polskiego przewoźnika. Szczególnym wyzwaniem z zakresu Customer Experience było wprowadzenie do floty LOT-u samolotu Boeing 787 Dreamliner. Byłam odpowiedzialna za wszystkie elementy tego „produktu” związane z klientami. W ramach moich obowiązków nadzorowałam skomplikowany obszar reklamacji pasażerskich i pokładowych.
Pracując w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN tworzyłam od podstaw Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta. W tym okresie brałam udział w międzynarodowym projekcie Audience Development ADESTE.
Moja przygoda w Huawei CBG Polska zaczęła się rok temu. Odpowiadam za Customer Experience. Poniekąd naturalnie weszłam w rolę rzecznika naszych klientów. Uczestnicząc w projektach dbam, aby zdanie i glos naszych konsumentów wybrzmiały na spotkaniach i by były traktowane priorytetowo. Kładę szczególny nacisk na to, żeby wdrażane przez nas procesy były jak najprostsze i jak najbardziej przyjazne klientowi.
Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. W Polsce jesteśmy w czołówce producentów elektroniki użytkowej. Dokładamy wszelkich starań, by klienci pozytywnie i jak najwyżej oceniali funkcjonowanie naszych urządzeń oraz naszej obsługi klienta.
Tytuł prelekcji: Customer Experience – od czego zacząć? Holistyczne podejście do budowania pozytywnego doświadczenia klienta
Standardy obsługi klienta wdrożone – i to w każdym z punktów styku – a klient wciąż niezadowolony z obsługi. Co zrobić?
Zatrudnić eksperta od customer experience! A jakie są powinny być pierwsze kroki takiego eksperta?
Jak sobie poradzić w dużej, wielokulturowej organizacji?
Od czego zacząć? Kiedy można powiedzieć, że misja zakończyła się sukcesem?
Małgorzata Witon podzieli się swoim doświadczeniem we wdrażaniu koncepcji Customer Experience w Huawei CBG Polska.
27 listopada 2019, godz. 11:30-12:00
5. Customer Congress | Digital Knowledge Village