Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Małgorzata Witon

Customer Experience Director w Huawei CBG Polska

Mam bogate doświadczenie w obszarze obsługi klienta. Moja historia rozpoczęła się wraz ze wsparciem sprzedaży zarówno indywidualnej, jak biznesowej (B2B) w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Nadzorowałam globalne, a także lokalne kontrakty u największego polskiego przewoźnika. Szczególnym wyzwaniem z zakresu Customer Experience było wprowadzenie do floty LOT-u samolotu Boeing 787 Dreamliner. Byłam odpowiedzialna za wszystkie elementy tego „produktu” związane z klientami. W ramach moich obowiązków nadzorowałam skomplikowany obszar reklamacji pasażerskich i pokładowych.

Pracując w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN tworzyłam od podstaw Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta. W tym okresie brałam udział w międzynarodowym projekcie Audience Development ADESTE.

Moja przygoda w Huawei CBG Polska zaczęła się rok temu. Odpowiadam za Customer Experience. Poniekąd naturalnie weszłam w rolę rzecznika naszych klientów. Uczestnicząc w projektach dbam, aby zdanie i glos naszych konsumentów wybrzmiały na spotkaniach i by były traktowane priorytetowo. Kładę szczególny nacisk na to, żeby wdrażane przez nas procesy były jak najprostsze i jak najbardziej przyjazne klientowi.

Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. W Polsce jesteśmy w czołówce producentów elektroniki użytkowej. Dokładamy wszelkich starań, by klienci pozytywnie i jak najwyżej oceniali funkcjonowanie naszych urządzeń oraz naszej obsługi klienta.

Tytuł prelekcji: Customer Experience – od czego zacząć? Holistyczne podejście do budowania pozytywnego doświadczenia klienta

Standardy obsługi klienta wdrożone – i to w każdym z punktów styku – a klient wciąż niezadowolony z obsługi. Co zrobić?
Zatrudnić eksperta od customer experience! A jakie są powinny być pierwsze kroki takiego eksperta?
Jak sobie poradzić w dużej, wielokulturowej organizacji?
Od czego zacząć? Kiedy można powiedzieć, że misja zakończyła się sukcesem?
Małgorzata Witon podzieli się swoim doświadczeniem we wdrażaniu koncepcji Customer Experience w Huawei CBG Polska.


27 listopada 2019, godz. 11:30-12:00
5. Customer Congress | Digital Knowledge Village