Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Małgorzata Witon

Customer Experience Director w Huawei CBG Polska

Mam bogate doświadczenie w obszarze obsługi klienta. Moja historia rozpoczęła się wraz ze wsparciem sprzedaży zarówno indywidualnej, jak biznesowej (B2B) w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Nadzorowałam globalne, a także lokalne kontrakty u największego polskiego przewoźnika. Szczególnym wyzwaniem z zakresu Customer Experience było wprowadzenie do floty LOT-u samolotu Boeing 787 Dreamliner. Byłam odpowiedzialna za wszystkie elementy tego „produktu” związane z klientami. W ramach moich obowiązków nadzorowałam skomplikowany obszar reklamacji pasażerskich i pokładowych.

Pracując w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN tworzyłam od podstaw Dział Sprzedaży i Obsługi Klienta. W tym okresie brałam udział w międzynarodowym projekcie Audience Development ADESTE.

Moja przygoda w Huawei CBG Polska zaczęła się rok temu. Odpowiadam za Customer Experience. Poniekąd naturalnie weszłam w rolę rzecznika naszych klientów. Uczestnicząc w projektach dbam, aby zdanie i glos naszych konsumentów wybrzmiały na spotkaniach i by były traktowane priorytetowo. Kładę szczególny nacisk na to, żeby wdrażane przez nas procesy były jak najprostsze i jak najbardziej przyjazne klientowi.

Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. W Polsce jesteśmy w czołówce producentów elektroniki użytkowej. Dokładamy wszelkich starań, by klienci pozytywnie i jak najwyżej oceniali funkcjonowanie naszych urządzeń oraz naszej obsługi klienta.

Tytuł prelekcji: Customer Experience – od czego zacząć? Holistyczne podejście do budowania pozytywnego doświadczenia klienta

Standardy obsługi klienta wdrożone – i to w każdym z punktów styku – a klient wciąż niezadowolony z obsługi. Co zrobić?
Zatrudnić eksperta od customer experience! A jakie są powinny być pierwsze kroki takiego eksperta?
Jak sobie poradzić w dużej, wielokulturowej organizacji?
Od czego zacząć? Kiedy można powiedzieć, że misja zakończyła się sukcesem?
Małgorzata Witon podzieli się swoim doświadczeniem we wdrażaniu koncepcji Customer Experience w Huawei CBG Polska.


27 listopada 2019, godz. 11:30-12:00
5. Customer Congress | Digital Knowledge Village