
Małgorzata Kamińska
Head of Customer Experience oraz Rzecznik Klientów Banku BGŻ BNP Paribas S.A.
Od ponad roku w Banku BGŻ BNP Paribas, obecnie na stanowisku Head of Customer Experience z równoczesną funkcją Rzecznika Klientów Banku, wcześniej kilkanaście lat w Orange Polska. Od wielu lat zajmuje się zarówno szeroko pojętym obszarem zarządzania doświadczeniami Klientów, jak i komunikacją wewnętrzną, systemami motywacyjnymi i certyfikującymi oraz jakością obsługi. Wdrażała z sukcesem projekty satysfakcyjne oraz zapobiegające odejściom Klientów. Ma doświadczenie zarówno w zarządzania jakością pracy call center, jak i serwisantów czy sprzedawców. Tworzy i wdraża strategie rozwoju relacji z Klientami i zarządza badaniami w tym zakresie.
Certyfikowany Project Manager, absolwent Executive MBA oraz Akademii Psychologii Przywództwa.
Tytuł prelekcji: Zarządzanie Głosem Klienta – źródła, kategoryzacja, wykorzystanie
15 października 2018, godz. 13:55 – 14:25
Customer Congress