Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Małgorzata Kamińska

Head of Customer Experience oraz Rzecznik Klientów Banku BGŻ BNP Paribas S.A.

Od ponad roku w Banku BGŻ BNP Paribas, obecnie na stanowisku Head of Customer Experience z równoczesną funkcją Rzecznika Klientów Banku, wcześniej kilkanaście lat w Orange Polska. Od wielu lat zajmuje się zarówno szeroko pojętym obszarem zarządzania doświadczeniami Klientów, jak i komunikacją wewnętrzną, systemami motywacyjnymi i certyfikującymi oraz jakością obsługi. Wdrażała z sukcesem projekty satysfakcyjne oraz zapobiegające odejściom Klientów. Ma doświadczenie zarówno w zarządzania jakością pracy call center, jak i serwisantów czy sprzedawców. Tworzy i wdraża strategie rozwoju relacji z Klientami i zarządza badaniami w tym zakresie.

Certyfikowany Project Manager, absolwent Executive MBA oraz Akademii Psychologii Przywództwa.

 

Tytuł prelekcji: Zarządzanie Głosem Klienta – źródła, kategoryzacja, wykorzystanie


15 października 2018, godz. 13:55 – 14:25
Customer Congress