Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Maciej Stanusch

Stanusch Technologies

Maciej Stanusch twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies SA. Dwukrotnie trafił na listę najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce. W 2007 roku otrzymał nagrodę stowarzyszenia Silban za innowacyjny pomysł biznesowy a w 2010 roku nagrodę Regionalny Lider Innowacji 2010.

Dwukrotnie nominowany do nagrody Ernst & Young Entrepreneur of the Year oraz do nagrody Innowatory Wprost 2014. Związany z branżą IT od 25 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz wielu dodatkowych kursów i szkoleń.

Maciej przez wiele lat był związany z branżą rozwiązań CRM. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji związanych z CRM, stworzył pierwszy polski vortal poświęcony CRM oraz jest współautorem książki “CRM – Przewodnik dla wdrażających”. Zaprojektował systemy CRM dla polskich producentów oprogramowania: BPSC, Teta oraz Clix Software. Brał udział w projektach CRM m.in. dla Compaq Computer, Microsoft, SAP, Schneider Electric, Rockwool, Sodexo, Acer.

Od 2003 roku zajmuje się tematyką sztucznej inteligencji (AI). W 2007 roku stworzył firmę Stanusch Technologies, w której zaprojektował nowoczesną Platformę Omni-Chatbot. Jest to unikalne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które pozwala na w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta oraz analitykę w różnych kanałach obsługi od telefonu, poprzez chat, media społecznościowe czy komunikatory internetowe w aplikacjach mobilnych.

Dostrzegając możliwości, jakie daje rozwój sztucznej inteligencji, już od 2007 roku Stanusch Technologies tworzy autorskie rozwiązania z wykorzystaniem baz danych. W gronie młodych i uzdolnionych specjalistów powstała Platforma Omni-Chatbot, unikatowe narzędzie AI umożliwiające zautomatyzowaną komunikację w wielu kanałach równocześnie. W ten sposób powstają chatboty oraz voiceboty, których głównym celem jest usprawnienie kontaktu z klientami i/lub wygodne rozpowszechnianie informacji wewnątrz firmy.

Więcej: www.omni-chatbot.pl

Tytuł prelekcji: Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA


26 listopada 2019, godz. 10:40
Customer Congress