
Krzysztof Szultka
Dyrektor Marketingu Grupy POLOmarket
Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej zdobył głównie w ogólnopolskich sieciach detalicznych (KOMFORT, NEONET). Od blisko 5 lat jest Dyrektorem Marketingu Grupy POLOmarket. Praktyk, kładący duży nacisk w tworzonych i wdrażanych strategiach marketingowych na wielonarzędziowe budowanie lojalności – zarówno w kanale B2C, jak i B2B z wykorzystaniem wyników stałego pomiaru Customer Experience (CX).
Tytuł prelekcji: Pomiar Customer Experience (CX) a budowanie lojalności w sieciach FMCG
Sieci FMCG działające na bardzo konkurencyjnym rynku, powinny szukać i wdrażać nowe narzędzia mające wpływ na poziom lojalności Klientów. Specyfika poszczególnych sieci, a jednocześnie wielość możliwych do zastosowania metod przywiązania i aktywizacji konsumentów wymaga tworzenia odpowiedniego mixu działań z nadaniem im odpowiednich rang. W optymalnym zaprojektowaniu całości może pomóc wiedza pozyskiwana z pomiaru Customer Experience (CX).
27 listopada 2019, godz. 13:45-14:15
5. Customer Congress | Digital Knowledge Village