Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Krzysztof Szultka

Dyrektor Marketingu Grupy POLOmarket

Swoje ponad 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej zdobył głównie w ogólnopolskich sieciach detalicznych (KOMFORT, NEONET). Od blisko 5 lat jest Dyrektorem Marketingu Grupy POLOmarket. Praktyk, kładący duży nacisk w tworzonych i wdrażanych strategiach marketingowych na wielonarzędziowe budowanie lojalności – zarówno w kanale B2C, jak i B2B z wykorzystaniem wyników stałego pomiaru Customer Experience (CX).

Tytuł prelekcji: Pomiar Customer Experience (CX) a budowanie lojalności w sieciach FMCG

Sieci FMCG działające na bardzo konkurencyjnym rynku, powinny szukać i wdrażać nowe narzędzia mające wpływ na poziom lojalności Klientów. Specyfika poszczególnych sieci, a jednocześnie wielość możliwych do zastosowania metod przywiązania i aktywizacji konsumentów wymaga tworzenia odpowiedniego mixu działań z nadaniem im odpowiednich rang. W optymalnym zaprojektowaniu całości może pomóc wiedza pozyskiwana z pomiaru Customer Experience (CX).


27 listopada 2019, godz. 13:45-14:15
5. Customer Congress | Digital Knowledge Village