Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Konrad Kniaź

CEO, Customer Experience Strategy, KKCONSULTING

Menedżer z 10-letnim doświadczeniem popartym sukcesami w obszarze customer experience, sprzedaży, obsługi klienta i operacji. Wdrażał projekty związane z nowymi technologiami (customer service channels, artificial intelligence, chatbot, Next Generation Customer Care, customer experience design). Ma również doświadczenie w budowaniu wielopoziomowych i rozproszonych zespołów w warunkach dynamicznego wzrostu oraz głębokiej restrukturyzacji.

Swoją karierę menedżerską rozpoczął w Getin Noble Banku od rozwijania zdalnych kanałów sprzedaży oraz sieci mobilnej. Kolejne kroki stawiał w Idea Banku w obszarze ryzyka kredytowego, gdzie budował strategię miękkiej windykacji oraz projektował modele predykcyjne w oparciu o analizę ekonomiczno -finansową przedsiębiorstw i zachowania behawioralne. Następnie w Biurze Zarządzania Relacjami z Klientem tworzył od podstaw procesy retencyjne, zmieniał standardy obsługi i sprzedaży, prowadził onoboardnig i aktywizację klientów oraz budował omnikanałowość.

Jako pierwszy w polskiej bankowości wdrożył Wirtualny Oddział, który na początku umożliwiał sprzedaż przez wideo i co-browsing, a następnie w pełni automatyczną obsługę klienta. Jego największym sukcesem była transformacja Customer Experience, którą kontynuował jako Dyrektor Departamentu Jakości i Obsługi Klienta. Od 2015 roku pełni rolę Mentora w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości, gdzie wspiera młodych przedsiębiorców w ich pierwszych krokach.

Aktualnie tworzy własną markę, a jego misją jest budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez zapewnianie klientom doskonałego doświadczenia w każdym punkcie styku z organizacją.

Tytuł prelekcji: Tworzenie wartości przez transformację customer journeys

  • Dlaczego same touchpoint’y to za mało?
  • Właściwa diagnoza doświadczenia klienta
  • Łączenie satysfakcji klienta z wartością
  • Wykorzystanie psychologii behawioralnej w celu poprawy jakości obsługi klienta
  • Sposób na zachwycenie klienta

26 listopada 2019, godz. 13:30-14:00
5. Customer Congress, Digital Knowledge Village