Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Katarzyna Gawlik

Head of Experience Research and Service Design, Deloitte Digital

Katarzyna Gawlik to Managerka w Deloitte Digital z 15-letnim doświadczeniem w obszarze projektowania doświadczeń klientów i użytkowników. Ekspertka w zakresie analizy trendów konsumenckich, badań UX oraz CX jak i wykorzystania metodologii Design Thinking. Obok kierowania projektami i zespołami prowadzi również szkolenia i warsztaty, wydaje publikacje na temat badań i projektowania w prasie branżowej oraz podręcznikach akademickich, wykłada na uczelniach i występuje na konferencjach (m.in. ESOMAR CEE Forum, Kongres Badaczy, CyberResearch, TEDx).

 

Tytuł prelekcji: Zainwestuj w technologię, głupcze! Czyli w jaki sposób technologia może dziś wesprzeć zarządzanie doświadczeniami klienta w firmach


16 października 2018, godz. 16:00 – 16:30
Customer Congress