Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Justyna Jakubczyk

Customer Experience Designer, JustFullness

Właścicielka marki JustFullness. Specjalista ds. budowania długofalowych relacji z klientami i zarządzania ich doświadczeniami.

Project Manager Mapy Podróży Klienta w Agencji Marketingowej Uxon. Internacjolog ze specjalizacją z dyplomacji publicznej, brandingu i miękkiej siły. Trener miękkich kompetencji w biznesie. Pracowała w zespołach projektowych i kreatywnych, m.in. optymalizując narzędzia i zarządzając procesem Defect Managementu (Credit Agricole), administrując kontrakty klientów strategicznych (UPS GBS Polska) oraz opiekując się klientami podczas kampanii reklam BTL (Scholz & Friends). Rozwija marki w branży Sweets&Coffee oraz w branży rozrywkowej, zajmuje się marketingiem, brandingiem i Social Media. Zawsze kieruje się zasadą „Najpierw relacje, potem efekty: ludzie – rozwój – skuteczność – sukces”.

10 -letnie doświadczenie w pracy z klientami w różnych branżach pozwala jej budować długofalowe relacje z klientami oparte na sympatii i empatii z nastawieniem na rozwój i rezultat.

Tancerka w biznesie, przekuwa wieloletnią pasję taneczną w narzędzie rozwoju kobiet w organizacji. Pomaga kobietom stawać się pewnymi siebie liderkami.

 

Tytuł prelekcji: Social Media Customer Support – Facebook, Instagram i Twitter jako narzędzia wspierające obsługę klienta


15 października 2018, godz. 13:25 – 13:55
Customer Congress