
Justyna Jakubczyk
Customer Experience Designer, JustFullness
Właścicielka marki JustFullness. Specjalista ds. budowania długofalowych relacji z klientami i zarządzania ich doświadczeniami.
Project Manager Mapy Podróży Klienta w Agencji Marketingowej Uxon. Internacjolog ze specjalizacją z dyplomacji publicznej, brandingu i miękkiej siły. Trener miękkich kompetencji w biznesie. Pracowała w zespołach projektowych i kreatywnych, m.in. optymalizując narzędzia i zarządzając procesem Defect Managementu (Credit Agricole), administrując kontrakty klientów strategicznych (UPS GBS Polska) oraz opiekując się klientami podczas kampanii reklam BTL (Scholz & Friends). Rozwija marki w branży Sweets&Coffee oraz w branży rozrywkowej, zajmuje się marketingiem, brandingiem i Social Media. Zawsze kieruje się zasadą „Najpierw relacje, potem efekty: ludzie – rozwój – skuteczność – sukces”.
10 -letnie doświadczenie w pracy z klientami w różnych branżach pozwala jej budować długofalowe relacje z klientami oparte na sympatii i empatii z nastawieniem na rozwój i rezultat.
Tancerka w biznesie, przekuwa wieloletnią pasję taneczną w narzędzie rozwoju kobiet w organizacji. Pomaga kobietom stawać się pewnymi siebie liderkami.
Tytuł prelekcji: Social Media Customer Support – Facebook, Instagram i Twitter jako narzędzia wspierające obsługę klienta
15 października 2018, godz. 13:25 – 13:55
Customer Congress