Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Joanna Hirsz-Kropińska

Senior Konsultant CEM, lider korporacyjnej inicjatywy CX, GCE Consulting – GoodCustomerExperience.pl

Joanna jest wieloletnim doradcą biznesowym w zakresie zarządzania, marketingu i Customer Experience Management, prawnikiem i certyfikowanym Marketerem (Dipl CIM).
Zrealizowała wiele strategicznych projektów związanych z CEM, optymalnym rozwojem firmy, wzrostem przychodów oraz zyskownością, jak również rozwojem oferty.
Doświadczenie zawodowe z zakresu Customer Experience Management, strategii, marketingu oraz zarządzania wieloosobowymi zespołami zdobyła w międzynarodowej korporacji, jako Dyrektor Marketingu & Business Development oraz Członek Zarządu.
Od 2009 roku jako lider inicjatywy korporacyjnej Customer Experience i NPS, kierowała projektem CEM oraz Voice of Customer, których głównym celem była zmiana postawy pracowników na pro-kliencką i innowacyjną, poprawa procesów biznesowych dotykających klientów firmy, a także budowanie pozytywnego doświadczenia klientów z firmą.
Aktualnie kieruje firmą GCE Consulting – GoodCustomerExperience.pl.

 

Tytuł prelekcji: Praktyczne wykorzystanie elementów segmentacji behawioralnej klientów w Mapie podróży klienta – case study Bank Zachodni WBK.


16 października 2018, godz. 11:00 – 11:30
Customer Congress