Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Joanna Grudnik

Dyrektor ds. Operacyjnych w Ubezpieczeniach Grupowych, UNUM Życie TUiR S.A.

Z Unum Życie związana od 1 lipca 2009r. Obecnie zarządzam zespołami ds. underwritingu ubezpieczeń grupowych, new business i administracji polis grupowych. Nadzoruje procesy operacyjne
w ubezpieczeniach grupowych, takie jak m.in.: wycena produktów i ocena ryzyka ubezpieczeń grupowych, ofertowanie, wystawianie i odnawianie polis, obsługa administracyjna polis, windykacja należności, analiza rentowności polis, tworzenie nowych i modyfikacja istniejących produktów grupowych.

Posiada 15 letnie doświadczenie w międzynarodowych firmach. Przed dołączeniem do Unum Życie pracowała także w towarzystwach ubezpieczeniowych odpowiadając za rozwój produktu ubezpieczeń grupowych oraz za obsługę polis grupowych. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w Zurich Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, kolejny krok to praca w INTER-ŻYCIE Polska  SA, następnie dołączyła do zespołu obsługi polis grupowych w AMPLICO – LIFE. Jej droga zawodowa była od początku związana z grupowymi ubezpieczeniami na życie.

Ukończyła studia wyższe na Wydziale Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie. Posiada tytuł magistra ekonomii.

Tytuł prelekcji: Nowocześnie znaczy prosto.
Jak z pomocą portalu zainteresować, uświadomić i zaangażować klientów?

Ubezpieczenia na życie to jeden z bardziej pożądanych benefitów pracowniczych. Niestety wciąż kojarzony z papierową administracją i trudnościami związanymi ze skuteczną komunikacją wśród pracowników. Unum zaoferowało klientom Portal GB do obsługi polis grupowych, zdejmujący z pracodawcy szereg trudności, a samym pracownikom niezwykle ułatwiający przystąpienie do polisy, jej administrację i korzystanie ze świadczeń. Zapraszamy na wystąpienie o tym, jak zamienić stare procesy w nową, ciekawą i intuicyjną podróż.

27 listopada 2019, godz. 13:15-13:45
5. Customer Congress, Digital Knowledge Village | Warszawa