Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Joanna Grudnik

Dyrektor ds. Operacyjnych w Ubezpieczeniach Grupowych, UNUM Życie TUiR S.A.

Z Unum Życie związana od 1 lipca 2009r. Obecnie zarządzam zespołami ds. underwritingu ubezpieczeń grupowych, new business i administracji polis grupowych. Nadzoruje procesy operacyjne
w ubezpieczeniach grupowych, takie jak m.in.: wycena produktów i ocena ryzyka ubezpieczeń grupowych, ofertowanie, wystawianie i odnawianie polis, obsługa administracyjna polis, windykacja należności, analiza rentowności polis, tworzenie nowych i modyfikacja istniejących produktów grupowych.

Posiada 15 letnie doświadczenie w międzynarodowych firmach. Przed dołączeniem do Unum Życie pracowała także w towarzystwach ubezpieczeniowych odpowiadając za rozwój produktu ubezpieczeń grupowych oraz za obsługę polis grupowych. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w Zurich Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, kolejny krok to praca w INTER-ŻYCIE Polska  SA, następnie dołączyła do zespołu obsługi polis grupowych w AMPLICO – LIFE. Jej droga zawodowa była od początku związana z grupowymi ubezpieczeniami na życie.

Ukończyła studia wyższe na Wydziale Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie. Posiada tytuł magistra ekonomii.

Tytuł prelekcji: Nowocześnie znaczy prosto.
Jak z pomocą portalu zainteresować, uświadomić i zaangażować klientów?

Ubezpieczenia na życie to jeden z bardziej pożądanych benefitów pracowniczych. Niestety wciąż kojarzony z papierową administracją i trudnościami związanymi ze skuteczną komunikacją wśród pracowników. Unum zaoferowało klientom Portal GB do obsługi polis grupowych, zdejmujący z pracodawcy szereg trudności, a samym pracownikom niezwykle ułatwiający przystąpienie do polisy, jej administrację i korzystanie ze świadczeń. Zapraszamy na wystąpienie o tym, jak zamienić stare procesy w nową, ciekawą i intuicyjną podróż.

27 listopada 2019, godz. 13:15-13:45
5. Customer Congress, Digital Knowledge Village | Warszawa