
Janina Bąk
Janinadaily.com
Janina Bąk
Od sześciu lat – komendant komedii w Janinadaily.com. Przez ostatnie pięć – wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Posiada następujące osiągnięcia życiowe:
- Pisze bloga o swojej pracy na uczelni, mężu z politechniki i badaniach naukowych o kurach, a ponad 70 tysięcy ludzi chce to czytać
- Nagranie z wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin, ma ponad 60 000 wyświetleń i było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka
- Oprócz Polski, występowała również w Berlinie i w Oxfordzie, i wszędzie strasznie śmiano się z jej żartów o odchyleniu standardowym.
- Wyplotła kiedyś koszyk z kabanosów na FB Live i 65 000 ludzi to obejrzało.
Lubi uczyć ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić.
Tytuł prelekcji: Jak mierzyć, by się dowiedzieć? O tym, jak analizować doświadczenia i satysfakcję naszych klientów
Współcześnie nie musimy już opierać się na intuicji i własnych, często niepewnych przekonaniach, gdy podejmujemy istotne decyzje dotyczące projektowania doświadczeń naszych klientów. Istnieje szereg narzędzi, które pozwalają nam na bieżąco mierzyć i analizować doświadczenia i satysfakcję osób, które wchodzą w interakcję z naszą marką. W tej prezentacji przedstawię w jaki sposób wykorzystać dane jakościowe i ilościowe do analizowania sentymentu związanego z naszą marką. Opowiem o takich narzędziach jak: analiza zachowań użytkownika na stronie, analiza sentymentu i zintegrowane badania ankietowe.
26-27 listopada 2019
Customer Congress