Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Janina Bąk

Janinadaily.com

Janina Bąk

Od sześciu lat – komendant komedii w Janinadaily.com. Przez ostatnie pięć – wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Posiada następujące osiągnięcia życiowe:

  1. Pisze bloga o swojej pracy na uczelni, mężu z politechniki i badaniach naukowych o kurach, a ponad 70 tysięcy ludzi chce to czytać
  2. Nagranie z wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin, ma ponad 60 000 wyświetleń i było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka
  3. Oprócz Polski, występowała również w Berlinie i w Oxfordzie, i wszędzie strasznie śmiano się z jej żartów o odchyleniu standardowym.
  4. Wyplotła kiedyś koszyk z kabanosów na FB Live i 65 000 ludzi to obejrzało.

Lubi uczyć ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić.

Tytuł prelekcji: Jak mierzyć, by się dowiedzieć? O tym, jak analizować doświadczenia i satysfakcję naszych klientów

Współcześnie nie musimy już opierać się na intuicji i własnych, często niepewnych przekonaniach, gdy podejmujemy istotne decyzje dotyczące projektowania doświadczeń naszych klientów. Istnieje szereg narzędzi, które pozwalają nam na bieżąco mierzyć i analizować doświadczenia i satysfakcję osób, które wchodzą w interakcję z naszą marką. W tej prezentacji przedstawię w jaki sposób wykorzystać dane jakościowe i ilościowe do analizowania sentymentu związanego z naszą marką. Opowiem o takich narzędziach jak: analiza zachowań użytkownika na stronie, analiza sentymentu i zintegrowane badania ankietowe.

26-27 listopada 2019
Customer Congress