Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Janina Bąk

Janinadaily.com

Janina Bąk

Od sześciu lat – komendant komedii w Janinadaily.com. Przez ostatnie pięć – wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Posiada następujące osiągnięcia życiowe:

  1. Pisze bloga o swojej pracy na uczelni, mężu z politechniki i badaniach naukowych o kurach, a ponad 70 tysięcy ludzi chce to czytać
  2. Nagranie z wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin, ma ponad 60 000 wyświetleń i było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka
  3. Oprócz Polski, występowała również w Berlinie i w Oxfordzie, i wszędzie strasznie śmiano się z jej żartów o odchyleniu standardowym.
  4. Wyplotła kiedyś koszyk z kabanosów na FB Live i 65 000 ludzi to obejrzało.

Lubi uczyć ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić.

Tytuł prelekcji: Jak mierzyć, by się dowiedzieć? O tym, jak analizować doświadczenia i satysfakcję naszych klientów

Współcześnie nie musimy już opierać się na intuicji i własnych, często niepewnych przekonaniach, gdy podejmujemy istotne decyzje dotyczące projektowania doświadczeń naszych klientów. Istnieje szereg narzędzi, które pozwalają nam na bieżąco mierzyć i analizować doświadczenia i satysfakcję osób, które wchodzą w interakcję z naszą marką. W tej prezentacji przedstawię w jaki sposób wykorzystać dane jakościowe i ilościowe do analizowania sentymentu związanego z naszą marką. Opowiem o takich narzędziach jak: analiza zachowań użytkownika na stronie, analiza sentymentu i zintegrowane badania ankietowe.

26-27 listopada 2019
Customer Congress

error

Bieżące informacje znajdziesz na:

Facebook
LinkedIn