Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Beata Sachajko

Dyrektor ds. zarządzania doświadczeniem klienta, Santander Bank Polska

Beata od 10 lat jest związana z jakością obsługi klienta w bankowości, a wcześniej z marketingiem w branży motoryzacyjnej i reklamowej. Obecnie odpowiada za doświadczenia klienta w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank Polska), gdzie wraz z zespołem analizując głos klienta we wszystkich punktach styku pracuje nad poprawą jego doświadczeń i satysfakcji.

 

Tytuł prelekcji: Praktyczne wykorzystanie elementów segmentacji behawioralnej klientów w Mapie podróży klienta – case study Bank Zachodni WBK (obecnie Santander Bank Polska).


16 października 2018, godz. 11:00 – 11:30
Customer Congress