Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Artur Kryzan

CX Manager, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

Swoją obsesję na punkcie traktowania klienta przez marki pielęgnuje od 11 lat, współpracując z takimi brandami jak Nokia, Apple czy Mercedes-Benz. Kręta ścieżka do wymarzonej branży automotive wiodła przez IT, meblarstwo, a nawet branżę rozrywkową.
Obecnie jest Architektem Doświadczeń Klienta oraz Customer Journey dla marki Volkswagen w Polsce. Realizuje tam od ponad roku koncernową strategię Blended Retail wzbogacając ją o lokalne projekty, mając tym samym dużą rolę w dołączeniu przez Polskę do peletonu zmiany jakościowej oraz technologicznej w koncernie VW, grupy krajów nazwanej Drivers of Change. Prowadzi projekty w zakresie rozwoju handlu online w branży automotive, oraz nowoczesnych formatów sprzedaży, w tym jedynego w skali globalnej konceptu Volkswagen Home.

 

Tytuł prelekcji: Co by tu jeszcze zdigitalizować – o istocie czynnika ludzkiego w projektowaniu doświadczeń


16 października 2018, godz. 15:30 – 16:00
Customer Congress