Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Andrzej Musiał

Menadżer w dziale Management Consulting w KPMG w Polsce

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne). Posiada ponad 10 lat doświadczenia w realizacji projektów doradczych. W KPMG specjalizuje się w realizacji projektów w zakresie doradztwa strategicznego, analiz rynkowych, poprawy efektywności organizacji sprzedaży, marketingu i obsługi klienta oraz doskonalenia zarządzania doświadczeniami klientów. Realizował szereg projektów dla klientów z różnych branż – finansowej, telekomunikacji i nowych technologii, rynku dóbr konsumpcyjnych, motoryzacji.

Tytuł prelekcji: Digital Customer Care – doświadczenie klienta w świecie technologii i robotów

  • Przegląd kluczowych, strategicznych priorytetów CEO
  • Sztuczna inteligencja – nietrywialne pojęcie
  • Wpływ nowych technologii na doświadczenie Klienta oraz modele operacyjne
  • Wirtualny agent w trosce o doświadczenie klientów i pracowników – przykład praktyczny

26 listopada 2019, godz. 15:30 – 16:00
Customer Congress