Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

Aleksandra Urban

Senior konsultant i wieloletni praktyk biznesu, ProOptima

Ma wieloletnią praktykę zarówno w obszarze projektowania badań dostarczających strategicznej wiedzy o doświadczeniach klientów i pracowników, jak również tworzenia programów zmian zapewniających pełne dopasowanie wyników do strategii firmy. Posiada tytuł Senior Menedżera ds. Zarządzania Procesami i Jakością akredytowany przez Związek Banków Polskich.
Współpracowała z największymi pracowniami badawczymi w Polsce w określaniu poziomu satysfakcji klientów i praktycznym wdrażaniu nowych rozwiązań w zakresie jakości obsługi. Ma doświadczenie w pracy nad mapami zachowań i zadowolenia klientów z oceną efektywności procesów sprzedaży, określaniem profili zakupowych i najlepszych ścieżek trwałego rozwoju firm. Jest również ekspertem w badaniach poziomu zadowolenia pracowników oraz jego wpływu na jakość obsługi klientów i wzrost biznesowy firmy.
Wprowadzała wiele skutecznych programów edukacyjnych i szkoleniowych dla pracowników z zakresu budowania relacji z klientami i tworzeniu trwałej wartości firm na rynku. Z powodzeniem wdrożyła nowe rozwiązania w call center dotyczące sposobów nawiązywania i utrwalania relacji z klientami przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji. Posiada certyfikat moderatora Design Thinking, a w swojej pracy wykorzystuje znajomość najnowszych narzędzi związanych z projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań w zakresie customer/ user experience.Posiada tytuł magistra ekonomii.

Tytuł warsztatu: Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) by ProOptima.

28 listopada 2019
Customer Congress