Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Aleksandra Urban

Senior konsultant i wieloletni praktyk biznesu, ProOptima

Ma wieloletnią praktykę zarówno w obszarze projektowania badań dostarczających strategicznej wiedzy o doświadczeniach klientów i pracowników, jak również tworzenia programów zmian zapewniających pełne dopasowanie wyników do strategii firmy. Posiada tytuł Senior Menedżera ds. Zarządzania Procesami i Jakością akredytowany przez Związek Banków Polskich.
Współpracowała z największymi pracowniami badawczymi w Polsce w określaniu poziomu satysfakcji klientów i praktycznym wdrażaniu nowych rozwiązań w zakresie jakości obsługi. Ma doświadczenie w pracy nad mapami zachowań i zadowolenia klientów z oceną efektywności procesów sprzedaży, określaniem profili zakupowych i najlepszych ścieżek trwałego rozwoju firm. Jest również ekspertem w badaniach poziomu zadowolenia pracowników oraz jego wpływu na jakość obsługi klientów i wzrost biznesowy firmy.
Wprowadzała wiele skutecznych programów edukacyjnych i szkoleniowych dla pracowników z zakresu budowania relacji z klientami i tworzeniu trwałej wartości firm na rynku. Z powodzeniem wdrożyła nowe rozwiązania w call center dotyczące sposobów nawiązywania i utrwalania relacji z klientami przy wykorzystaniu nowoczesnych kanałów komunikacji. Posiada certyfikat moderatora Design Thinking, a w swojej pracy wykorzystuje znajomość najnowszych narzędzi związanych z projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań w zakresie customer/ user experience.Posiada tytuł magistra ekonomii.

Tytuł warsztatu: Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) by ProOptima.

28 listopada 2019
Customer Congress