Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

PROGRAM 5. CUSTOMER CONGRESS !

Okiem eksperta

9:30-10:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa, networking.
Zapraszamy do rejestracji i zapoznania się z planem wydarzenia.


10:00-10:10

Oficjalne rozpoczęcie 5. Customer Congress.
Zapraszamy do udziału w części merytorycznej wydarzenia.


10:10-10:40

Rewitalizacja Standardów Obsługi w duchu CEM

Tomasz Kras – CEO ProOptima
Sylwia Gibas – Manager Operacyjny Łysoń


10:40-11:10

Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA

Maciej Stanusch, twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies SA


11:10-11:40

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.


11:40-12:10

Słabe ogniwo we wdrożeniu customer experience… i staniu się prokliencką marką

Marta Bryła-Gozdyra – Założycielka i dyrektor zarządzająca w EVERBE



12:40-13:30

Lunch


13:30-14:00

Tworzenie wartości przez transformację customer journeys

Konrad Kniaź – CEO, Customer Experience Strategy, KKCONSULTING



14:30-15:00

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.



15:30-16:00

Digital Customer Care – doświadczenie klienta w świecie technologii i robotów

Rafał Górski, Automation & Rapid Solutions Lead
i Andrzej Musiał, Starszy menedżer w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce


Okiem praktyka

9:00-9:30

Poranna kawa, networking.
Zapraszamy do zapoznania się z planem wydarzenia.


09:30-10:00

Jak dotrzeć do horyzontu? Podróż w głąb umysłu klienta

Nina Gierałtowska – Specjalista ds. badań i analiz NPS, Media Markt


10:00 - 10:30

Czy Klienci śnią o elektrycznych owcach?

Marcin Charkiewicz – Kierownik Wydziału Zaawansowanych Rozwiązań Rynku B2C/B2B Strategia Doświadczeń Klienta, Wydział Wiedzy o Kliencie i Analiz Strategicznych, Orange Polska


10:30 - 11:00

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta – trendy, inspiracje, rozwiązania

Malwina Głowacka – Dyrektor Działu Obsługi Klienta DHL Parcel


11:00-11:30

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.




12:30-13:15

Lunch




14:15-14:35

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.


14:35-15:05

Jak zadbać o efekt WOW w obsłudze Klienta?

Paweł Jarecki – Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta, KROSS


15:05-16:05

Gość Specjalny 5. Customer Congress!

Jak mierzyć, by się dowiedzieć? O tym, jak analizować doświadczenia i satysfakcję naszych klientów

Janina Bąk – komendant komedii w Janinadaily.com


______________________________________________________

9:00-9:30

Rejestracja i poranna kawa

______________________________________________________

9:30-16:30

Program warsztatu:

  • Zaprojektowanie programu działań mającego na celu zbudowanie proklienckiej kultury ich organizacji oraz zbudowania zaangażowania pracowników oraz menadżerów
  • Projektowanie działań możliwych do wdrożenia w firmie
  • Uczestnicy warsztatu będą pracować w dwóch zespołach, z których jeden będzie uwzględniał branżę B2B, drugi zaś B2C
  • W czasie warsztatów będziemy wykorzystywać elementy metodologii design thinking oraz walt disney strategy

Temat 2

Warsztat: Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) by ProOptima.

Prowadzą: Tomasz Kras, CEO ProOptima i Aleksandra Urban, Senior konsultant i wieloletni praktyk biznesu ProOptima

______________________________________________________

9:00-9:30

Rejestracja i poranna kawa

______________________________________________________

9:30-16:30

Program warsztatu

  • Edukacja: zrozumienie i uwspólnienie rozumienia pojęć: podróży klienta, persona, momenty kontaktu, fazy, doświadczenie
  • Przygotowanie do samodzielnego tworzenia mapy, które informacje są niezbędne?
  • Przećwiczenie w praktyce tworzenia fragmentu customer journey map, Poznanie krok po kroku
  • Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do budowy
    map podróży klienta po firmie