PROGRAM 5. CUSTOMER CONGRESS !
Okiem eksperta
Rejestracja uczestników, poranna kawa, networking.
Zapraszamy do rejestracji i zapoznania się z planem wydarzenia.
Oficjalne rozpoczęcie 5. Customer Congress.
Zapraszamy do udziału w części merytorycznej wydarzenia.
Rewitalizacja Standardów Obsługi w duchu CEM
Tomasz Kras – CEO ProOptima
Sylwia Gibas – Manager Operacyjny Łysoń
Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA
Maciej Stanusch, twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies SA
Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.
Słabe ogniwo we wdrożeniu customer experience… i staniu się prokliencką marką
Marta Bryła-Gozdyra – Założycielka i dyrektor zarządzająca w EVERBE
Blended AI w dziale Customer Service. Czyli jak zaoszczędzić nawet 1 000 000 w ciągu roku dzięki wdrożeniu systemu do obsługi klienta wykorzystującego chatboty?
Patryk Koć – Head of Enterprise Business, Advisero
Lunch
Tworzenie wartości przez transformację customer journeys
Konrad Kniaź – CEO, Customer Experience Strategy, KKCONSULTING
Chatboty II generacji, czyli jak odciążyć Contact Center wykorzystując sztuczną inteligencję od Google
Łukasz Lewandowski – coFounder K2Bots.AI
Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.
Od client service do customer success – jak wspierać klienta, żeby go nie stracić
Łukasz Kupiec – Head of Customer Success, Livespace
Digital Customer Care – doświadczenie klienta w świecie technologii i robotów
Rafał Górski, Automation & Rapid Solutions Lead
i Andrzej Musiał, Starszy menedżer w dziale usług doradczych w KPMG w Polsce
Okiem praktyka
Poranna kawa, networking.
Zapraszamy do zapoznania się z planem wydarzenia.
Jak dotrzeć do horyzontu? Podróż w głąb umysłu klienta
Nina Gierałtowska – Specjalista ds. badań i analiz NPS, Media Markt
Czy Klienci śnią o elektrycznych owcach?
Marcin Charkiewicz – Kierownik Wydziału Zaawansowanych Rozwiązań Rynku B2C/B2B Strategia Doświadczeń Klienta, Wydział Wiedzy o Kliencie i Analiz Strategicznych, Orange Polska
Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta – trendy, inspiracje, rozwiązania
Malwina Głowacka – Dyrektor Działu Obsługi Klienta DHL Parcel
Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.
Customer Experience – od czego zacząć? Holistyczne podejście do budowania pozytywnego doświadczenia klienta
Małgorzata Witon – Customer Experience Director w Huawei CBG Polska
Skuteczna mowa ciała, jako narzędzie w budowaniu profesjonalnych relacji z klientem
Daria Domaradzka-Guzik – Szkoleniowiec, Trener, Wykładowca Akademicki
Lunch
Nowocześnie znaczy prosto. Jak z pomocą portalu zainteresować, uświadomić i zaangażować klientów?
Joanna Grudnik – Dyrektor ds. Operacyjnych w Ubezpieczeniach Grupowych, UNUM
Pomiar Customer Experience (CX) a budowanie lojalności w sieciach FMCG
Krzysztof Szultka – Dyrektor Marketingu Grupy POLOmarket
Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.
Jak zadbać o efekt WOW w obsłudze Klienta?
Paweł Jarecki – Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta, KROSS
Gość Specjalny 5. Customer Congress!
Jak mierzyć, by się dowiedzieć? O tym, jak analizować doświadczenia i satysfakcję naszych klientów
Janina Bąk – komendant komedii w Janinadaily.com
Temat 1
Warsztat: Prokliencka kultura organizacji przy wykorzystaniu metodologii design thinking
Prowadzi: Marta Bryła-Gozdyra, Dyrektor zarządzająca Everbe
______________________________________________________
Rejestracja i poranna kawa
______________________________________________________
Program warsztatu:
- Zaprojektowanie programu działań mającego na celu zbudowanie proklienckiej kultury ich organizacji oraz zbudowania zaangażowania pracowników oraz menadżerów
- Projektowanie działań możliwych do wdrożenia w firmie
- Uczestnicy warsztatu będą pracować w dwóch zespołach, z których jeden będzie uwzględniał branżę B2B, drugi zaś B2C
- W czasie warsztatów będziemy wykorzystywać elementy metodologii design thinking oraz walt disney strategy
Temat 2
Warsztat: Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) by ProOptima.
Prowadzą: Tomasz Kras, CEO ProOptima i Aleksandra Urban, Senior konsultant i wieloletni praktyk biznesu ProOptima
______________________________________________________
Rejestracja i poranna kawa
______________________________________________________
Program warsztatu
- Edukacja: zrozumienie i uwspólnienie rozumienia pojęć: podróży klienta, persona, momenty kontaktu, fazy, doświadczenie
- Przygotowanie do samodzielnego tworzenia mapy, które informacje są niezbędne?
- Przećwiczenie w praktyce tworzenia fragmentu customer journey map, Poznanie krok po kroku
- Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do budowy
map podróży klienta po firmie