Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Szczęśliwi Klienci zostają na dłużej
Customer Congress

PROGRAM 5. CUSTOMER CONGRESS !

Okiem eksperta

9:30-10:00

Rejestracja uczestników, poranna kawa, networking.
Zapraszamy do rejestracji i zapoznania się z planem wydarzenia.


10:00-10:10

Oficjalne rozpoczęcie 5. Customer Congress.
Zapraszamy do udziału w części merytorycznej wydarzenia.


10:10-10:40

Rewitalizacja Standardów Obsługi w duchu CEM

Tomasz Kras – CEO ProOptima
Sylwia Gibas – Manager Operacyjny Lyson


10:40-11:10

Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA

Maciej Stanusch, twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies SA


11:10-11:40

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.


11:40-12:10

Słabe ogniwo we wdrożeniu customer experience… i staniu się prokliencką marką

Marta Bryła-Gozdyra – Założycielka i dyrektor zarządzającą w EVERBE


12:10-12:40

Blended AI w dziale Customer Service. Czyli Jak zaoszczędzić nawet 1 000 000 w ciągu roku dzięki wdrożeniu systemu do obsługi klienta wykorzystującym chatboty?

Patryk Koć – Head of Enterprise Business, Advisero

Oskar Jedynasty – Dyrektor ds. automatyzacji, Ergo HESTIA


12:40-13:30

Lunch


13:30-14:00

Tworzenie wartości przez transformację customer journeys

Konrad Kniaź – CEO, Customer Experience Strategy, KKCONSULTING



14:30-15:00

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.



15:30-16:00

Digital Customer Care – doświadczenie klienta w świecie technologii i robotów

Rafał Górski, Automation & Rapid Solutions Lead
i Andrzej Musiał, menadżer w dziale Management Consulting – KPMG Polska


Okiem praktyka

9:00-9:30

Poranna kawa, networking.
Zapraszamy do zapoznania się z planem wydarzenia.


09:30-10:00

Jak dotrzeć do horyzontu? Podróż w głąb umysłu klienta

Nina Gierałtowska – Specjalista ds. badań i analiz NPS, Media Markt


10:00 - 10:30

Czy Klienci śnią o elektrycznych owcach?

Marcin Charkiewicz – Kierownik Wydziału Zaawansowanych Rozwiązań Rynku B2C/B2B Strategia Doświadczeń Klienta, Wydział Wiedzy o Kliencie i Analiz Strategicznych, Orange Polska


10:30 - 11:00

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta – trendy, inspiracje, rozwiązania

Malwina Głowacka – Dyrektor Działu Obsługi Klienta DHL Parcel


11:00-11:30

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.




12:30-13:15

Lunch




14:15-14:35

Zapraszamy do odwiedzenia stoisk Partnerów.
Sprawdź, co przygotowali dla uczestników kongresu.


14:35-15:05

Jak zadbać o efekt WOW w obsłudze Klienta?

Paweł Jarecki – Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta, KROSS


15:05-16:05

Gość Specjalny 5. Customer Congress!

Jak mierzyć, by się dowiedzieć? O tym, jak analizować doświadczenia i satysfakcję naszych klientów

Janina Bąk – komendant komedii w Janinadaily.com


______________________________________________________

9:00-9:30

Rejestracja i poranna kawa

______________________________________________________

9:30-16:30

Program warsztatu:

  • Zaprojektowanie programu działań mającego na celu zbudowanie proklienckiej kultury ich organizacji oraz zbudowania zaangażowania pracowników oraz menadżerów
  • Projektowanie działań możliwych do wdrożenia w firmie
  • Uczestnicy warsztatu będą pracować w dwóch zespołach, z których jeden będzie uwzględniał branżę B2B, drugi zaś B2C
  • W czasie warsztatów będziemy wykorzystywać elementy metodologii design thinking oraz walt disney strategy

Temat 2

Warsztat: Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) by ProOptima.

Prowadzą: Tomasz Kras, CEO ProOptima i Aleksandra Urban, Senior konsultant i wieloletni praktyk biznesu ProOptima

______________________________________________________

9:00-9:30

Rejestracja i poranna kawa

______________________________________________________

9:30-16:30

Program warsztatu

  • Edukacja: zrozumienie i uwspólnienie rozumienia pojęć: podróży klienta, persona, momenty kontaktu, fazy, doświadczenie
  • Przygotowanie do samodzielnego tworzenia mapy, które informacje są niezbędne?
  • Przećwiczenie w praktyce tworzenia fragmentu customer journey map, Poznanie krok po kroku
  • Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do budowy
    map podróży klienta po firmie