Gala Konkursu Ambasador Call Center

Ambasador Call Center to pierwszy polski konkurs wspierający budowanie wizerunku branży contact center w mediach.

Celem konkursu Ambasador Call Center jest wyróżnienie najlepszych telemarketerów, firm i managerów, którzy przyczynili się do popularyzacji wiedzy i promocji branży contact center oraz zawodu konsultanta w mediach i social media.
W tym roku jury nagrodzi telemarketerów, managerów i firmy w pięciu kategoriach: konsultant, najlepszy głos damski i męski, manager, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.

Opis kategorii:
KONSULTANT
Najlepszy artykuł lub film krótkometrażowy nadesłany przez konsultanta telefonicznego, przedstawiający pozytywne doświadczenia z pracy w branży call center.
MANAGER
Aktywność medialna managera call center. Artykuły, komentarze, wystąpienia na konferencjach i inna działalność związana z budowaniem wizerunku branży call center.
NAJLEPSZY GŁOS DAMSKI I MĘSKI
Najbardziej pozytywny, przyjemny dla ucha, ciepły i „Uśmiechający się“ głos kobiecy i męski. Oceniamy poprawność warsztatową i stronę emocjonalną przekazu.
KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA W FIRMIE
Najbardziej aktywna medialnie firma lub dział call center (internet, telewizja, prasa, radio, konferencje, inne wydarzenia).
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE
Projekty dotyczące obszarów komunikacji wewnątrz organizacji, których celem jest pozyskanie pracowników jako ambasadorów firmy.

Otwarte na zgłoszenia kategorie konkursowe:
- Komunikacja zewnętrzna w firmie (zgłoszenia przyjmowane do 8.09.2017)
szczegóły: TUTAJ
- Komunikacja wewnętrzna w firmie (zgłoszenia przyjmowane do 8.09.2017)
szczegóły: TUTAJ
- Manager (zgłoszenia przyjmowane do 8.09.2017)
szczegóły: TUTAJ

Wręczenie statuetek zwycięzcom: 16.10.2017 po g. 16:30.
Do udziału w Gali zapraszamy wszystkich uczestników Customer Congress.
Dodatkowo istnieje możliwość zakupu biletu na samą galę. Po bilety zapraszamy TUTAJ.

Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie