Marcin Gruszka

Marcin Gruszka

Rzecznik Prasowy PLAY

O prelegencie

Rzecznik Prasowy PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano "enfant terrible" polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi - dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem - "człowieka z tekturą". Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci PLAY -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy PLAY. Numer szybko włączono, a Marcin Gruszka przeprosił w analogiczny sposób - wrzucił na Facebook zdjęcie, na którym trzyma kawałek kartonu po pizzy z informacją, że numer już działa, a za zaistniałą sytuację przeprasza. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w zakresie realizowania projektami PR w branży telekomunikacyjnej. Poprzednio pracował w biurze prasowym Grupy TP, gdzie odpowiadał za komunikację korporacyjną dotyczącą PTK Centertel. Wcześniej był rzecznikiem prasowym Niezależnego Operatora Międzystrefowego, Telenergo (obecnie Exatel) oraz portalu internetowego Ahoj.pl

Wystąpienia

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie