Łukasz Kobiec

Łukasz Kobiec

Business Development Manager grupy produktowej Contact Center, Altar

O prelegencie

Ekspert, influencer i trendsetter rynku contact center w Polsce. Jego nazwisko znalazło się na liście 25 najważniejszych osób działających w branży customer care w naszym kraju, opublikowanej w 2016 r. przez portal ccnews.pl. Zawodowo od ponad 12 lat związany jest z obszarem profesjonalnej obsługi klienta (bankowość, finanse, IT). Przeszedł przez różne szczeble kariery. Aktualnie w Altar odpowiada za współpracę z kluczowymi Klientami firmy w ramach największych projektów wdrożeniowych i współtworzy strategię rozwoju Altar Contact Center, systemu przeznaczonego do profesjonalnej obsługi klienta. Swoją wiedzą dzieli się jako prelegent podczas branżowych konferencji oraz pisząc artykuły poświęcone contact center, zwłaszcza technologicznym aspektom obsługi klienta.


Wystąpienia

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie