Krzysztof Grzyb

Krzysztof Grzyb

Customer Experience Director, Billennium sp. z o.o.


O prelegencie

Pasjonat wszelkich zagadnień związanych z Human Experience Management, w tym kultury organizacyjnej, wartości firmowych oraz badań pracowników/klientów.

Obecnie związany z firmą Billennium, która pomaga klientom tworzyć innowacyjne rozwiązania IT wykorzystując do tego kompetencje z zakresu outsourcingu, utrzymania i rozwoju systemów oraz chmury. Entuzjasta idei Paperless, której celem jest „mniej papieru” w organizacji oraz większa wydajność procesowa we wszystkich punktach styku firmy z jej partnerami.

Na stanowisku Dyrektora Customer Experience wspiera cele wzrostowe firmy, będące efektem dbania o jak najlepsze doświadczenia z marką pracowników i klientów. Wcześniej przez osiem lat związany m.in. z marką Pracuj.pl, pełniąc funkcję Customer Experience Managera.

 

Wystąpienia

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie