Kacper Osiecki

Kacper Osiecki

Psycholog zachowań konsumenckich

O prelegencie

Marketingiem i badaniami konsumenckimi zajmuje się profesjonalnie od 2003r. W latach 2005–2007 współtworzył ECM *Exploring Consumer Mind – pionierski projekt wykorzystania odkryć z dziedziny psychologii, kognitywistyki i neuropsychologii w badaniach konsumenckich.
Menedżer wykwalifikowany w projektach międzynarodowych, prelegent na konferencjach poświęconych badaniom i wyzwaniom marketingu, autor artykułów branżowych i naukowych.
W latach 2009–2015 współtworzył metody neuro i odpowiadał za ich wdrożenia w postaci produktów badawczych na nowe rynki m. in. USA, Hiszpanii, Rumunii, Czechach oraz Japonii.
W 2007 otrzymał nagrodę na dorocznym kongresie PTBRiO za badania nad wpływem nowoczesnych POSM na decyzje konsumenckie. Aktywnie rozwija metodologię badań shopperowych z wykorzystaniem m. in. eye-trackingu i technik monitoringu reakcji psycho-fizjologicznych (EEG, GSR) oraz schematów poruszania.


Wystąpienia

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie