Customer Congress – największe wydarzenie o obsłudze klienta w Polsce!


Wydarzenie w temacie obsługi klienta projektujemy i realizujemy już od ponad 10 lat. Tak jak procesy obsługi klienta, tak i nasz event od czasu jego pierwszej edycji, przeszedł kolejne transformacje. 10 lat temu rozmawialiśmy o sile telemarketingu, w kolejnych latach podejmowaliśmy tematy dotyczące efektywnego call center i contact center, aby w ostatnich edycjach podejmować tematy dotyczące ewolucji w procesach obsługi klienta. Podczas nadchodzącej edycji rozmawiać o automatyzacji obsługi klienta i o ludzkim podejściu do tego procesu.
Customer Congress to doskonała okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń wśród menedżerów odpowiedzialnych za budowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta, ale jest to także doskonała okazja do nawiązania i budowania relacji biznesowych. Podczas dwóch dni Customer Congress zaproponujemy Państwu kilkanaście wystąpień ekspertów i praktyków. Zapraszamy wszystkich, którzy w swoich firmach uczestniczą w budowaniu strategii obsługi klienta i w procesie obsługi klienta na każdym jego etapie.
Moderatorem Customer Congress 2017 jest:
KAROL BANCERZ
Wydawca portalu branżowego customer care CCNEWS.pl



Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie